برندسازی زعفران و پسته ایرانی با عرضه در بورس کالا
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

برندسازی زعفران و پسته ایرانی با عرضه در بورس کالا

 

به دلیل حجم بالای تولید پسته و زعفران، ساماندهی این محصولات در داخل کشور و گرفتن بازار جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در همین راستا، به منظور تنظیم بازار و حضور فعال در بازار جهانی این محصولات، وزارت امور اقتصادی و دارایی به این نتیجه رسید که ۵ متغیر مهم اثرگذار در تقاضا یعنی محصول، قیمت، کانال های توزیع، بسته بندی و تبلیغات را مدیریت کند، چرا که بازار زعفران و پسته در کشور ما مبتنی بر خرده فروشی است و باید منسجم و از استانداردهای روز بهره مند شود.

 

 

برندسازی زعفران و پسته ایرانی

 

 

با توجه به میزان تولید و عرضه این دو محصول ایرانی در بازارهای جهانی، یکی از برنامه‌های دولت یازدهم در برنامه‌های ۱۰۰ روز ۱۰۰ اقدام، ساماندهی بازار پسته و زعفران بود.به‌طوری‌که وزارت اقتصاد دولت قبل طی گزارشی در برنامه‌های ۱۰۰ روزه خود آورده بود، ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین‌ تولید‌کنندگان پسته و زعفران در دنیا شناخته می‌شود، در حال حاضر کشورمان به تنهایی بیش از ۹۶ درصد زعفران و ۴۰ درصد از کل پسته جهان را تولید می‌کند و با این میزان تولید و صادرات، محصول پسته بعد از صنایع گاز و پتروشیمی و فرش مهم‌ترین محصول در سبد صادرات غیر‌نفتی ایران محسوب می‌شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: انواع زعفران صادراتی , برندسازی زعفران و پسته ایرانی , صادرات پسته مرغوب ایرانی , صادرات پسته و زعفران , انواع خشکبار صادراتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: